close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    قالیشویی

    بازدید : 683
    پنجشنبه 13 شهريور 1399 زمان : 9:40

    دست‌های آلوده به مواد چرب و روغنی، مهمترین دلیل ایجاد لکه‌های چربی روی مبل هستند. گاهی پیش می‌آید که همسرتان قبل از این که دست‌هایش را بشویید روی مبل می‌نشیند و این دارایی با ارزش‌تان را لکه می‌کند. گاهی نیز کودک خردسال‌تان بعد از خوردن ماکارونی و پیتزا و بدون توجه به توصیه‌های شما مستقیما روی مبل می‌رود و همه جا را پر از لکه چربی می‌کند. البته فقط غذا نیست که عامل ایجاد این نوع لکه‌هاست. بلکه روغن مو، کرم مرطوب‌کننده و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی نیز می‌توانند عامل ایجاد این لکه‌های سرسخت باشند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روش پاک کردن این لکه‌ها کسب کنید، ادامه این مقاله وب‌سایت قالیشویی نوین را از دست ندهید. مبل‌شویی و قالیشویی در تهران یکی از خدمات تخصصی مرکز ماست. برای بهره‌مندی از این خدمات باکیفیت کافیست با ما تماس بگیرید.صرف نظر از علت، وقتی چربی مبلمان ما را لکه می‌کند، اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم، پیدا کردن یک محصول تمیزکننده است که هم بتواند لکه را حل کند و هم آسیبی به مبلمان ما وارد نکند. یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای پاک کردن لکه چربی روی مبل تماس با شماره قالیشویی معتبر است. اما اگر مدام با این مشکل مواجه می‌شوید، می‌توانید از روش زیر برای تمیز کردن این لکه استفاده کنید.

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 696
    سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 12:06

    همان‌طور که می‌دانید ویروس کووید 19 یک ویروس جدید است؛ و اطلاعات کمی از آن در دسترس بشر می‌باشد. به همین دلیل سوالات زیادی در مورد آن وجود دارد. اما چیزی که بیش از این سوالات، جوامع بشری را درگیر کرده، وحشت و اطلاعات غلط زیادی است که در مورد این ویروس در حال پخش شدن است. یکی از سوالات متداول در مورد این موضوع این است که آیا کرونا روی فرش فعال می‌ماند و اگر پاسخ مثبت است، آیا شستشوی فرش از پخش شدن آن جلوگیری می‌کند؟ ما به عنوان یکی از فعالان حوزه بهداشت و نظافت سعی می‌کنیم در این مقاله به این پرسش پاسخ دهیم. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین قالیشویی کشور هستیم، اما با ارائه اطلاعات علمی و خدمات باکیفیت، سعی داریم در حفظ سلامت شما نقش داشته باشیم.

    آموزش عاداتی سالمی که از خواب شبانه کودک حمایت می‌کنند
    بازدید : 765
    دوشنبه 16 تير 1399 زمان : 17:42

    همه ما خانه‌ تمیز و مرتب را دوست داریم. اما بیشتر اوقات به دلیل مشغله کاری، از نظافت اصولی و درست غافل می‌شویم. این غفلت ممکن است به سلامت بدن‌مان لطمه بزند. مثلا گرد و غباری که روی فرش و مبلمان می‌نشیند، ممکن است آلرژی و بیماری‌های ریوی به وجود آورد. محققان معتقدند که کثیف بودن محل کار و زندگی ما، نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی نیز روی سلامت‌مان تأثیر می‌گذارد. مثلا بیشتر ما وقتی از سر کار بر می‌گردیم، دوست داریم چند دقیقه‌ای روی مبل یا تخت دراز بکشیم و استراحت کنیم. بنابراین کثیف بودن فرش، مبل و تخت می‌تواند منجر به بیماری شود. از طرفی بیشتر خانم‌های خانه‌دار فقط نزدیک به ایام عید، کارهایی مانند قالیشویی و تمیز کردن اساسی مبلمان را انجام می‌دهند. این در حالی است که نظافت بر روی زندگی ما تاثیر زیادی دارد و باید بیش از این به این موضوع توجه کنیم. در این مقاله می‌خواهیم اثرات نظافت بر روی زندگی را تشریح کنیم.

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 452
    شنبه 7 تير 1399 زمان : 13:23

    اکثر افراد تجربه ریختن چای و قهوه روی لباس یا مبل را دارند. قهوه و چای نوشیدنی‌هایی تحسین شده و خاص هستند که در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند. میلیون‌ها نفر در دنیا روز خود را با خوردن یک فنجان قهوه یا چای شروع می‌کنند. با این حال، مسئله‌ای که وجود دارد این است که این نوشیدنی‌ها به راحتی در هر جایی ریخته می‌شوند و لکه‌های سرسختی را از خود به جای می‌گذارند. اگر مبلمان‌تان گران قیمت است، توصیه می‌کنیم که برای از بین بردن این لکه‌ها، حتما به دنبال شماره قالیشویی باشید و از خدمات حرفه‌ای آنها استفاده کنید. اما اگر برای از بین بردن لکه چای و قهوه از روی مبلمان به دنبال روش ساده‌تری هستید، ما را تا انتها این مقاله همراهی کنید.
    این لکه‌ها بسیار قوی هستند و از این رو نمی‌توان به راحتی آنها را پاک کرد. از طرفی ریختن چای و قهوه روی مبلمان، آن هم هر از گاهی، اجتناب‌ناپذیر است. از این رو بسیار حیاتی است که راه‌حل این مشکل را بدانید تا بتوانید در اسرع وقت این لکه‌ها را از بین ببرید.

    آشنایی با انواع الیاف فرش ماشینی و ویژگی‌های آن
    بازدید : 740
    جمعه 16 خرداد 1399 زمان : 18:29

    ابریشم نقش مهمی در صنعت فرش دارد. به خصوص فرش‌های شرقی که ظرافت‌های خاص خود را دارند. همین ظرافت‌های ظاهری و زیباست که لزوم نگهداری از فرش های ابریشمی را دو چندان می‌کند. به همین دلیل هم بسیاری از افرادی که فرش ابریشمی در خانه دارند؛ برای شستشو و تمیز کردن این کالای با ارزش، همیشه به دنبال یک کارخانه قالیشویی مجرب هستند. درست است که قالیشویی در تهران به وفور یافت می‌شود؛ اما پیدا کردن یک قالیشویی با کیفیت چندان هم کار ساده‌ای نیست.
    آسیب‌پذیری مواد به کار رفته در فرش‌های دستی به خصوص فرش های ابریشمی باعث می‌شود که لکه‌بری و نگهداری از آنها کار دشواری باشد. ما به شما در ادامه خواهیم گفت که چطور از فرش های ابریشمی خود نگهداری کرده و آنها را تمیز کنید.

    بهترین زمان مصرف قرص آهن
    بازدید : 1153
    جمعه 16 خرداد 1399 زمان : 18:17

    هنر طراحی و تولید فرش به بومیان دشت‌های آسیای میانه باز می‌گردد. به عقیده متخصصین این حوزه، هنر طراحی و بافت فرش مربوط به چند هزار سال پیش است. همان‌طور که می‌دانید ایران یکی از خواستگاه‌های اصلی این هنر است. بنابراین فرش‌های ایرانی اصالتی چند هزار ساله دارند؛ و به همین خاطر طرح‌های ایرانی در جهان بسیار محبوب و معروف هستند. در ضمن فراموش نکنید که قدیمی‌ترین فرش‌های موجود در جهان نیز فرش‌های ایرانی هستند. شاید به همین خاطر است که بهترین قالیشویی های جهان را نیز می‌توانید در ایران پیدا کنید.

    چطور از فرش های ابریشمی خود در برابر آسیب‌دیدگی محافظت کنیم؟
    بازدید : 1580
    يکشنبه 11 خرداد 1399 زمان : 10:36

    امروزه فرش‌های کهنه ارزش زیادی دارند. فرش‌های اصیلی که در گذشته به دست بافندگان صبور بافته شده که با گذر زمان از ارزش آن چیزی کم نشده است. فرش وینتیج (فرش کهنه نما) شبیه‌ساز فرش‌های دستباف قدیمی هستند که با ظاهر کهنه خود ادعای اصالت می‌کنند. در ادامه با این فرش بیشتر آشنا شوید.
    قبل از این که درباره خصوصیات این فرش بدانید، لازم است به شما بگویم که وینتیج یک اصطلاح لاتین به معنی کهنه و قدیمی است. این فرش امروزه در کشورهای اروپایی طرفداران زیادی دارد.
    در صورتی که درباره شستشوی فرش نگران هستید، می‌توانید آن را به یک قالیشویی معتبر بسپارید تا بدون آسیب دیدگی، فرش شما را شستشو دهند. قالیشویی نوین در کار خود استاد است.

    چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر
    بازدید : 1453
    سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 زمان : 22:12

    حتما با دیرینه فرش‌ها کمی آشنا هستید. از گذشته تا به امروز افراد برای خانه‌هایشان انواع فرش‌های دستباف یا ماشینی را خریداری می‌کردند. چرا که زندگی بدون فرش‌ها واقعا چیزی کم داشت! یکی از قدیمی‌ترین فرش‌ها، فرش ترکمن بود که امروزه هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای دکوراسیون خانه خود از این فرش خریداری کنند.
    برای شستشوی این فرش‌های گرانبها نگران نشوید. کارشناسان قالیشویی نوین آن را به دقت حمل می‌کنند و به کارخانه می‌رسانند. در این فضا هم سعی می‌شود هر فرش با توجه به حساسیت‌هایی که در نوع بافت دارد، شستشو شوند. برای این کار به شماره قالیشویی نوین تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

    وضعیت نامشخص لژیونرهای ایرانی در اروپا/ تکلیف سردار و جهانبخش چه می شود؟
    بازدید : 656
    پنجشنبه 25 ارديبهشت 1399 زمان : 10:38

    هنر طراحی و تولید فرش به بومیان دشت‌های آسیای میانه باز می‌گردد. به عقیده متخصصین این حوزه، هنر طراحی و بافت فرش مربوط به چند هزار سال پیش است. همان‌طور که می‌دانید ایران یکی از خواستگاه‌های اصلی این هنر است. بنابراین فرش‌های ایرانی اصالتی چند هزار ساله دارند؛ و به همین خاطر طرح‌های ایرانی در جهان بسیار محبوب و معروف هستند. در ضمن فراموش نکنید که قدیمی‌ترین فرش‌های موجود در جهان نیز فرش‌های ایرانی هستند. شاید به همین خاطر است که بهترین قالیشویی های جهان را نیز می‌توانید در ایران پیدا کنید.

    دانستني هاي قرص چاقي صورت سوپرفت فيس بهترين قرص چاقي صورت دائمي

    تعداد صفحات : -1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 53
  • بازدید کننده امروز : 54
  • باردید دیروز : 109
  • بازدید کننده دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2053
  • بازدید ماه : 2291
  • بازدید سال : 4310
  • بازدید کلی : 31166
  • کدهای اختصاصی